Serveis al passatger

AttrValueList.value

Carta de serveis 

Els serveis que Aena Aeropuertos ofereix i els compromisos adquirits amb els passatgers.


Carta de serveis al passatger
Arxius adjunts...

    Aena Aeropuertos gestiona una xarxa de 61 aeroports i 2 heliports a Espanya i d'altres llocs del món. És l'organització aeroportuària més gran del món, per nombre d'aeroports i volum de passatgers. La seva tasca principal és oferir els serveis i les infraestructures més adequats per satisfer la demanda dels seus clients -passatgers i operadors aeroportuaris- i de la societat a la qual dóna servei. La cura del medi ambient, la seguretat i la millora contínua de la qualitat dels seus serveis són criteris presents en tots els seus àmbits d'actuació.

    L'edició i la publicació d'aquesta Carta de Serveis és un exemple clar del compromís d'Aena Aeropuertos amb la qualitat. Hi ha detallats els serveis que ofereixen els diferents operadors als aeroports de la seva xarxa, així* com els compromisos adquirits per Aena Aeropuertos i els seus indicadors de qualitat. El passatger també hi trobarà les diferents formes de participació, a través de reclamacions i suggeriments, que seran utilitzats per Aena Aeropuertos per a la millora de la prestació dels seus serveis.

    Finestra nova Administració electrònica

    Preguntes freqüents

    Resolem els vostres dubtes sobre l'aeroport i el viatge amb avió.

    Finestra nova Sol·licitar assitència

    Atenció telefònica: 902 404 704 / (+34) 91 321 10 00 Persones amb discapacitat auditiva

    Seguiu-nos a:

    • Twitter
    • Facebook
    • Youtube